Torekovsbygden - Memoryplan Nr 5

Akt 1410                                                                                                2021-05 -08

 

Torekovsbygden  -  Memoryplan Nr 5

Människor, minnen och historia

  

Strixa, i tidigare klusterinlägg anlitade jag delvis Lugar . . .

– Jo Strixa, jag vet att han tjatade om uppgifter . . .

– Felaktigheterna har jag försökt rätta till inför klustren i

    sista rutan . . .

– Där ser jag att du dessutom har markerat Memoryplan Nr 4:s

    bilder med en röd markering . . .

– Här kommer nu nya bilder för inplacering i nya eller i

    tidigare kluster . . .

– Ok, vi rullar, in med 40 bilder . . .

– Från 153 till och med 192.

 
 
 

 

 

 

 

Vi har placerat vår blogg i <a

och 118href=http://bloggkartan.se/registrera/24919/torekov/

>Torekov</a> på bloggkartan.se

 

I samarbete med: http://marintrafik.blogg.se

 sbygden - Memor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback