Korparna på Kallskärslid. Akt 1313. Väl begagnad Nyårstillönskan i Torekov

Akt 1313                                                                                                 2018-12-29

 

 

Väl begagnad tillönskan om ett GOTT NYTT ÅR  2019

  

Övervakningskameran här

 

Korparna firar jul och nyår.

Så jag sticker mellan ruffarna med en Akt

om ett verkligt GOTT NYTT ÅR 2019.

Årets julklapp var ju någonting begagnat.

Jag lever vidare med detta i nyårsfirandet.

Här följer en lista över korparnas begagnade

nyårsönskningar i Akter under perioden  2006 - 2018.

Ett foto från 2009 för att blidka korparna.

  

Här är listan:

 

 

Eftersom jag är hes efter julfirandet ber jag en sektion av

Skjulavandrarna i Torekov att framföra tillönskningen unisont:

 

 
Vi syns 2019.

 

 

 

Vi har placerat vår blogg i <a

och 118href=http://bloggkartan.se/registrera/24919/torekov/

>Torekov</a> på bloggkartan.se

 

I samarbete med: http://marintrafik.blogg.se

 

 

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback