Korparna på Kallskärslid. Akt 1199. Sex i Torekov.

Akt 1199                                                                        2016-05-13

  

Sex i Torekov

 

 

Lugin, om jag säger sex, vad tänker du då?

Gunin, jag både tänker och säger ejdrar . . .

 

 

  

– Du inser att dubbelagenten 00Talpa räknat fel på antalet

gudingar i sin bild i Akt 1198 . . .

– Ja, det var sex . . .

– Det fixade sig för minst fyra . . .

– Jo, det blev några ällingar, men anmärkningsvärt få . . .

– Ejdrarna är oförsiktiga vid sina relationer med trutarna . . .

– De borde lära sig av gravänderna, position gäller . . .

 

  

– Eller kanske liera sig med mer framgångsrika arter . . .

 

 

 

– På tal om sex, har jag en annan infallsvinkel. "Pussen", vattensamlingen

sydost om reningsverksområdet . . .

– Uppvisad i många Akter . . .

– Jag visar här några bilder du kan jämföra med några som jag tog

för sex år sedan . . .

– Fel, du är inte bättre än 00 Talpa, det blir 16 år sedan . . .

– Lugna dig, sex blir det om du går till Akt 684, den 7/7 2010.

 

 
 

 

 

Vi har placerat vår blogg i <a

och 118href=http://bloggkartan.se/registrera/24919/torekov/

>Torekov</a> på bloggkartan.se

 

I samarbete med: http://marintrafik.blogg.se

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback