Korparna på Kallskärslid. Akt 1015. Då, nu och när i Torekov VI

Akt 1015                                                                                                   2013-05-23

 

 

Då, nu och när i Torekov VI

 

Lugar här.

Glad och nöjd för att få komma med.

Sex är bättre än ingenting alls.

Jag kör mina bilder snabbt, innan det blir sommar.

Hänvisningar och meningsfullheter får ni efterfråga.

 

Jag frågar mig, har triften omnämnts, har folkets

vårstress kommenterats, har andfåglarnas vakan över

ruvande honor varit före, har rabarberna uppskattats

mer än i krämer och soppor samt pajer – med maräng

och jordgubbar måntro. Har växtligheten kring Malens

öppna del av Råbäcken väkt uppskattning. Hur är det

med vårens alla lökväxter och alla växter vid stenpartier.

 

Ja, jag bara frågar.

I svaret ingår att alla mina 9 bilder är från den 20 maj 2013.

 

 
 

 

PS. Gräsanden finns på Hamnaskär  DS

 

Vi har placerat vår blogg i  <a

och 118href=http://bloggkartan.se/registrera/24919/torekov/

>Torekov</a> på bloggkartan.sen

 

 

http://marintrafik.blogg.se

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback