Korparna på Kallskärslid.Akt 962. En lämplig utväxling i Torekov.

Akt 962                                                                   2012-10-31

 

 

En lämplig utväxling i Torekov

 

– Hej, Turdus här.

 

Hona till Merkula, koltrasthannen som ni minns från

den 18 juli 2008, i Akt 495. Själv agerade jag i Akt 466,

den 19/4 2008, m. fl. Ett snyggt drag om jag får säga det

själv.  Bilden här har jag fått av Merkula.

 

 

 

Vad vill jag, nu och här?

Jo, jag såg följande notis i NST:

 

 

 

Det är inget skämt, norrmännen till trots.

 

 

 

Här är det fina draget jag antydde ovan. En bild jag

fått av Gunin. Vi äter daggmaskar, som ni ser.

Så vill ni vara rädda om era penisar, misstag kan begås,

så kan vi göra tillfälliga överenskommelser.

Vi kan övergå till vegetarisk kost i stället.

Vi avstår – ni bjuder.

 

Det går an med fröer. Till nöds.

 

 

 

Men vi ser mer än gärna äpplen, som exempelvis kan plockas

hem från Hallands Väderö, från Kattvik eller Båstad. Odlingar

finns ju även runt Förslöv.

 

Lägg ut dem på gräsmattorna eller under buskar.

Som de är, med skal och kärnhus.

 

 

 

 

Gynna vår överlevnad i vinter, så skall vi värna om folkets

fortlevnad.

 

 

Vi har placerat vår blogg i <a

och 118href=http://bloggkartan.se/registrera/24919/torekov/

>Torekov</a> på bloggkartan.se

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback