Korparna på Kallskärslid. Akt 866. Emil gav Torekov vinterlandskap

 

Akt 866                                                              2012-01-05

 

Emil gav Torekov vinterlandskap

 

Hej, här har ni mig igen, Övervakningskameran

 

Jag ogillar allt dösnack om snöbrist.

Jag vill bara sticka emellan med ett tyckande.

Jag tycker stormen ”Emil” gav ett skummande snölikt landskap.

Jag skall enbart visa detta med några av mina bilder från Malen.

Heden söder om Torekov, tagna medan stormen ”Emil” rasade.

Det var den 4 januari 2012.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Jämför med Akt 750.

 

Vi har placerat vår blogg i <a

och 118href=http://bloggkartan.se/registrera/24919/torekov/

>Torekov</a> på bloggkartan.se

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback