Korparna på Kallskärslid. Akt 877. Tredje vägens utsikter mot Torekov.

Akt 877                                                            2012-02-09

 

Tredje vägens utsikter mot Torekov

 

 

Lugin, nu gör jag såhär, i stort, medan du tänker smått . . .

Gunin, du tror om mig stort,  i det lilla . . .

– Jag menar att jag fortsätter på förra Akten med några svepande

vyer, medan du till nästa Akt tänker fram detaljer . . .

– Ok, den som tänker smått tänker stort . . .

– Jag lägger ut nu utan kommentarer . . .

– Vissa littera följer de i Akt 867 givna.

 

 









 

  

Vi har placerat vår blogg i <a

och 118href=http://bloggkartan.se/registrera/24919/torekov/

>Torekov</a> på bloggka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback