Korparna på Kallskärslid. Akt 712. Grusad känsla ett hinder i Vattenrike.

Akt 712                                                                2010-09-14

                                                                                                                     

Grusad känsla ett hinder i Vattenrike

 

Hej.

 

Punin här.

 

Ni minns mig och mina Aktinslag från Stenshuvud och Kristianstad,

Vattenriket där, samt från ”Fjärran östern” i största allmänhet.

 

Jag vill här och nu medverka i hindersprövningen.

En hälsning från ”Vattenmans Rike” till ”Rikemans Vatten”.

 

Naturum här i Vattenriket närmar sig sin fullbordan och invigning.

Se gärna tillbaka i Akter som 653 och 654 från mars månad i år.

 

Såg idag bland folket några som ville korsa Helge å från Tivoliparken,

på den nya bron, för att tjuvtitta på ett ståtligt Naturum.

 

Som min deltagarbild visar blev det grusade förhoppningar:

 

 

 

På återhörande.

 

 

Vi har placerat vår blogg i <a

och 118href=http://bloggkartan.se/registrera/24919/torekov/

>Torekov</a> på bloggkartan.se

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback