Korparna på Kallskärslid. Akt 679. Midsommarhälsning i Torekov.

Akt 679                                                                2010-06-25

                                                 

Midsommarhälsning i Torekov

 

- Jag, Olor, mångårig medverkande i Akterna, ber, tillsammans med min familj, att få
tillönska alla en glad och trivsam midsommar i goda vänners lag.

Vi, jag och min ”prins” har i vår fått uppleva glädjen av tillökning från alla våra ägg.
Fem ällingar, som vi är väldigt stolta över och vi ser gärna att de får växa till sig under
normala förhållanden. Detta blir fullt möjligt om vi och alla i vår omgivning lever upp till
rättrådiga kvaliteter

 

som klokhet, generositet, lojalitet och uppriktighet, respektfullhet samt tolerans.

 

Vi har placerat vår blogg i <a
och 118href=
http://bloggkartan.se/registrera/24919/torekov/
>Torekov</a> på bloggkartan.se

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback