Korparna på Kallskärslid. Akt 749. Smaklöst skitsnack i Torekov.

Akt 749                                                                2010-12-30

                          

Smaklöst skitsnack i Torekov

 

- Sugus, han verkar lättretad och snarstucken, Övervakningskameran.

- Men Kajak, du svor och verkade otillbörligt ovänlig. Rent utav klandrande.

- Måste jag krypa bakom emotionellt ansenliga reaktioner?

- Du kan riskera oåterkalleliga framtidskonsekvenser. Se på mig.

Mitt beteende innebär klara positiva framgångskvoter. Här är bilder som

han förärat mig, tagna i Torekov den 29/12 2010, utmed Heden.

 

 

 

- Se där. För att indirekt reta mig. Ett agerande inom ramen för de riktlinjer som han

efterlevt en längre tid. Han vet att jag ogillar skarvar. Här exponerar han skarvarna på

Svarteskär. Jublande för att de tror att is och snö är deras skit. Förstå att jag lider.

- Käre vän, tänk över nya och ändrade del- och slutmål för dina egna riktlinjer. Se

på andra fåglar. Gräsänderna kan i nöd bli skogsänder eller tulla på rödhakens mat

från vänligt folk.

 

 

 

- Ett adekvat sätt och beteende hos änderna för att slippa lägga resurser på en

effektiv långtidsplanering. Lågintensiv livsmedelshantering. Hade jag sett det . . .

- Lugn, hur brukar du själv hantera influenser från tillgångsmiljön? Se på folkets

brister. Snö och is gör att folket måste gå till sina museer och låna avställda lok

för snöröjning och isbrytare för att hålla öppen sjöfart.

- Du syftar, förmodar jag. på svanarna som själv hanterar isrännor vid isläggning.

 

 

 

- Ja, där korrigeras inga brister som upptäckts under perioden mellan uppfyllandet

av ställda krav och arbetets inledning.

- Allting flyter, med andra ord.

- Alls inte. Om du aktivt utökade dina kontaktytor skulle du kunna komma i åtnjutande

av intressanta informationsunderlag.

- Nu skall jag prioritera mina egna aktuella näringsbehov. Se upp hakar och änder.

 

 

Vi har placerat vår blogg i <a

och 118href=http://bloggkartan.se/registrera/24919/torekov/

>Torekov</a> på bloggkartan.se

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback