Korparna på Kallskärslid. Akt 748. Väsenshallå om halo i Torekov.

Akt 748                                                                2010-12-27

                          

Väsenshallå om halo i Torekov

 

- Hej, Övervakningskameran här.

 

Jag måste få komma till tals igen. Kajak har ju ofta haft ett horn i sidan

vad gäller mig. Gnytt om ditten och datten. Nu verkar han ha bälgat i sig

alldeles för mycket mumma och glögg. Skulle jag ha frusit fast? Skulle jag

ha försummat mina åligganden? Skulle jag ha brustit i uppmärksamhet?

 

Kan ingen vrida nackfjunen av den där fjäderskrävlaren?

 

Det är så enkelt som så, att fjäderskrutten inte har rätt till allt mitt bildmaterial.

Passar han sig inte kan jag lägga ut bilder som visar hans liv i sus och dus vid

Emils Ruff”, innan han träffade Sugus. Men jag är ju inte anställd av en

skvallerblaska.

 

Vad gäller Halo-fenomenet vill jag enbart antyda.

 

 

 

Vad gäller is och snö, skall Kajak veta att jag är mer rörlig vad han kan ana.

 

 

 

 

Vi har placerat vår blogg i <a

och 118href=http://bloggkartan.se/registrera/24919/torekov/

>Torekov</a> på bloggkartan.se

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback