Korparna på Kallskärslid. Akt 1176. Årets julklapp godast i Torekov

Akt 1176                                                                         2015-12-12

 

Årets julklapp godast i Torekov

 

Moster Ella här.

 

Mig minns du med välbehag från Akter som 1121, den 21/12 2014,

1050, den 9/11 2013 och 859 från den 20/12 2011. Med flera.

Jag är korparnas favoritmatmamma, hon du vet med

kardemummamumman. Julbordets höjdpunkt.

 

Vad jag vill?

Det lackar mot jul. Det lackar mot god mat.

Det lackar mot allt annat än att lacka.

Möjligen julklappar, typ undantagna.

Det gläder mig strålande att årets julklapp

blev en höjdare.

En dammsugare.

Jag är redan igång med produktionen.

Alla jag känner skall få dammsugare.

I lackade paket.

 

 

  

Vad är tidigare julklappar mot mina dammsugare.

Minns andra bra julklappar i Akt 736, den 24/11 2010.

Och bra recept på god och närande julmat i Akterna ovan.

Ja, ja, automatiska dammsugare gäller det, säger du.

Doppar jag mina i lite amorösa droppar så glider de ner,

helt av sig själv, i alla korphalsar. Tro mig. 

 

Vill du testa själv, kommer här ett recept.

 

Automatiken kan växla med typen av de glupskhetspåverkande

dropparna, aromatiska, amorösa, erotiska, eteriska eller likasinnade.

 

Vi syns vid julbordet.

 

 

Vi har placerat vår blogg i <a

och 118href=http://bloggkartan.se/registrera/24919/torekov/

>Torekov</a> på bloggkartan.se

 

I samarbete med: http://marintrafik.blogg.se

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback