Korparna på Kallskärslid. kt 605. Torekov, åter mot nordväst.

Akt 605                                                                2009-11-04

 

Torekov, åter mot nordväst

 

- Guniin, nu efter besöket i Vattenriket, på grund av Akt 601, vart är vi på väg?
- Login, vi var på Heden i Torekov. Vi blickade västerut.
- Det minns jag. Jag känner det fortfarande i nacken. Detta runtvirrande. Då blir det
åt nordväst nu, menar du. Där har vi redan varit. Redan den 24/1 2006 i Akt XXVI.
- Jag vet. Även Akt 128 den 24/8 2006 och Akt 155 den 24/10 2006.
- Och i Akt 433, den 6/2 2008 var det svindlande nära.
-Ja den var ju en jämförelse, till skillnad mot de ovan angivna. Och nu gäller det
jämförelser, så vi tar om det igen. Du minns Kajaks ord om att repetition är . . .
- Ja, ja. Jag såg att han visade vår vrakek i Akt 201 av anno 15/1 2007, i både Akt 602
och Akt 603. Kajak är ju snart ett vrak själv. Han verkar vara inne i ekens tredje stadium.
-Ok, kör på då.
- Jäktflaxare. Åt två tidigare äldre bilder mot nordväst ger vi tidsaktuella jämförelsemotiv.
- Utan kommentarer.
- Ja, utan kommentarer.








    

Vi har placerat vår blogg i <a
och 118href=
http://bloggkartan.se/registrera/24919/torekov/
>Torekov</a> på bloggkartan.se

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback