Korparna på Kallskärslid. Akt 295. Torekov v Treby vis á vi Akt XCVIII 31 maj 2006

image304

Akt 295                                                                         2007-05-28 

Torekov v Treby vis á vi Akt XCVIII 31 maj 2006

 
- Kajak, jag kan verkligen bli ledsen för mindre.
- Sugus, inte visste jag du höll på Treby.
- Jag struntar i fotboll, vare sig matchen spelas på Torevi eller i Killeberg.
Jag blir ledsen på våra barn. Ok, att de är på Stenshuvud på morsdag. Det är
ju nationalparkernas dag. Men att de, p.g.a. att Login och Logut är i Stock-
holm, anser att det är tomt på Hallands Väderö tycker jag är sorgligt.
Kajak,du och jag är uppenbart ingenting längre.
- Tag inte åt dig Sugus. De syftade nog på att Vångakorparna inte följde med
sina favoriter i Treby till Torekov, nu när Sugin och Sugut är hemifrån.
Gläd dig åt att våra flickor har större dragningskraft än fotboll.
 - Vi kan tråka allihopa, när de behagar komma hem, med bilder över vad de
gått miste om.
- Helt klart. Jag far som far ut och dokumenterar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback