Korparna på Kallskärslid. Akt 293. Vi återkommer till källorna?

image302
Akt 293                                                                         2007-05-16

Vi återkommer till källorna? 
- Lugar, jag tror jag kommit på anknytningen till mat och problematiken på
Bjärehalvön när jag ser Gunins bilder i denna Akten. Bilderna är även här från
en och samma plats, dock en bit från förra Aktens, och tagna vid samma tillfäl-
le nu i vår.
- Lugar, det syns även mig tämligen uppenbart. Jag minns, liksom du, några
Akter om problematiken, 188 (18/12 06), 15 (12/1 06) och 251 (3/3 07).
- Men maten?
- Dryckespausen lär övergå i en matorgie. Den skall, enligt vanligtvis välin-
formerade källor utanför bildernas, ge vissa ledtrådar.
- Absolut, dryckespausen övergår i gurka och rödbetor.
- Vi måste inrikta oss på en lång matsmältningspaus.
- Minst en vecka.
- Det kan Stenshuvud vara värt, i omgivning av fin fruktträdsblomning. 

Vi har placerat vår blogg i
<ahref=
http://bloggkartan.se/registrera/24919/torekov/

>Torekov</a> på bloggkartan.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback