Korparna på Kallskärslid. Akt 287. Avnötta men mäktiga.

image296
Akt 287                                                                         2007-05-08

Avnötta men mäktiga 

- Gunin
, trevligt att se dig. Ännu trevligare är att se att tagit Sugin och Sugut
med dig.
- Tack Punin. Och här är tävlingen i full gång. Ursäkta min sena ankomst, men
det var en hel del om och men på färden, som jag återkommer till. Det gäller
raukar i dagens tävlingsmoment. För oss som varit på Gotland är det lite över
-maga.
- Säg inte så Gunin, även om antalet är större på Gotland än vid Hovs Hallar,
så är de vid Hovs Hallar klart mäktigare och av annan kvalitet. På Hallands
Väderö saknar de helt, så var inte kraxig.
- Sinus, jag bara skojade. Helt klart vinner Alliansen. Eller vad säger du
Cosinus
- Tävlingen fortsätter när vi blivit presenterade för Sugin och Sugut. Alliansen
leder med 2-0.
- Fugin, har Cosinus fått gubbsjukan? Mina systrar är inte objekt i tävlingen.
- Gunin, 2-0 är fyrar och raukar. Efter mötet blir det tuffare.
- Således alkärr på gång, kan jag förstå.
 
Vi har placerat vår blogg i
<ahref=
http://bloggkartan.se/registrera/24919/torekov/

>Torekov</a> på bloggkartan.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback