Korparna på Kallskärslid. Akt 274. Hälsningar från en knepig Knop

image283
Akt 274                                                           2007-04-18 

Hälsningar från en knepig Knop.
 

-Gunin, Logut, Lugin, Lugar, Kajak, Sugus, Login
och alla ni andra
vid Kallskärslid och på Hallands Väderö, ett hjärtligt tack för besök
och välvillig omtanke om mig efter min olyckliga felnavigering och
huvudstupa landning, som kunnat blivit min huvudlösa. Jag mår efter
omständigheterna bra och avser att i vanlig ordning tillbringa några
sommarveckor på Hallands Väderö och utmed strandmalen vid Tore-
kov. Några här påstår att jag inte ser riktigt klok ut; andra, å andras
idan, tycker jag ser ut som en riktigt klok gammal uggla.
Livet är som en termik, upp och ner. 
   Er egen
   Knop 

Vi har placerat vår blogg i
<ahref=
http://bloggkartan.se/registrera/24919/torekov/

>Torekov</a> på bloggkartan.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback